Persoonlijke benadering bij het bieden van oplossingen
Uitstekende service. Wij staan altijd voor je klaar
Een transparante en eerlijke prijs voor geleverde diensten
Coppens Uitvaartzorg
Coppens Uitvaartzorg is een familiebedrijf dat al 33 jaar bestaat. Het bedrijf bevindt zich een beetje tussen de grote spelers en de éénpitters in. Zij hebben alle faciliteiten in eigen beheer, met vier eigen rouwcentra, eigen rouwvervoer, rouwdrukwerk, uitvaartbegeleiders, kunnen ze alles snel regelen. En dat is een eis, want ze hebben vaak nog geen week de tijd om alles voor elkaar te krijgen. Of je nu een standaard uitvaart zoekt, of iets unieks, bij Coppens kan het allemaal. In dit interview vertelt eigenaar Jeffrey Coppens waarom zij als bedrijf zo goed matchen met Telit.
Een uniek familiebedrijf
Jeffrey heeft als tweede generatie het familiebedrijf voort mogen zetten. En daar is hij trots op. “We kunnen een standaard uitvaart regelen, maar het kan ook allemaal anders. Het maakt voor ons niet uit of het afscheid in de voetbalclub of de achtertuin gedaan wordt of in ons eigen locatie. Daar ligt onze kracht, die flexibiliteit. Ook de nazorg vinden we belangrijk, de factuur klopt altijd met de offerte. Wij werken heel transparant en persoonlijk, met alle faciliteiten in huis.”
De overeenkomsten met Telit
En zo passen ze eigenlijk heel goed bij Tel-it. Jeffrey ligt toe: “Zij zijn snel gegroeid, maar zijn ook niet de grootste. Het is een bewuste keuze dat ik bij Ludo en Sjors van Tel-it zit, ik ken Ludo al heel lang vanuit mijn jeugd, toen zat hij alleen in de mobiele telefonie.” Dus dat hij voor mobiele telefonie direct aan Ludo dacht, was natuurlijk niet zo gek.
Bereikbaarheid op één
Waar je misschien niet direct aan denkt, is dat in deze branche bereikbaarheid zo belangrijk is. “Als wij een telefoontje missen, kan het zijn dat we een uitvaart missen. Een nabestaande die net iemand is verloren, die zal misschien nog een keer terugbellen, maar eigenlijk wil hij gelijk iemand spreken. En anders bellen ze een ander. Al kennen ze ons nog zo goed, ze willen direct iemand spreken.”
En daar komt direct de uitdaging voor dit project, het belschema. De VOIP verbinding, daar moest de hele infrastructuur intern voor veranderd worden. Jeffrey legt uit: “We zijn altijd bereikbaar, overdag op kantoor, daarna gaat alles op een nachtstand, ook in het weekend. Dan staat er een heel callcenter paraat. Ludo heeft daar een bel schema voor moeten maken. Dit moet altijd kloppen en is elke avond en elk weekend weer anders. Wij kunnen dit helemaal zelf instellen. Bij Tel-it begrijpen ze waarom wij 24/7 bereikbaar moeten zijn. Als er wat is, kan ik Ludo altijd bereiken.”
Unieke samenwerking met gelijkgestemden
De twee mannen kennen elkaar goed, de gunfactor is er zeker. “Maar niet alleen dat, onze bedrijven passen ook gewoon bij elkaar. Ze weten zelf waar ze het over hebben, het zijn geen verkopers, maar ook echt techneuten. En ze kennen onze organisatie, ze weten hoe wij werken en waar we voor staan. Hoe groot of klein de klant ook is, ze kennen hun klant.”
Niet de grootste maar de beste
Natuurlijk zijn de twee organisaties intussen goed veranderd. Gelukkig doet dat niets af aan de samenwerking. “Nu zijn ze flink gegroeid, maar nog steeds behouden ze dat persoonlijke. Ze zijn nog steeds heel goed bereikbaar, ik verwijs vaak anderen naar Tel-it.”
“Net als wij, is Tel-it een lokaal sterke partij. We willen niet de grootste worden, maar de beste blijven. Dat zie je bij hun ook. Ze krijgen goede mensen binnen, om dat ze een krachtige speler zijn. Dat maakt ze echt toekomstproof. Ik ben gewoon trots op wat ze hebben neergezet!”
Deskundige ICT en telecom specialisten met veel ervaring
Persoonlijke benadering bij het bieden van oplossingen
Uitstekende service. Wij staan altijd voor je klaar
Een transparante en eerlijke prijs voor geleverde diensten