Skip to main content


Deskundige ICT en telecom specialisten met veel ervaring


Persoonlijke benadering bij het bieden van oplossingen


Uitstekende service. Wij staan altijd voor je klaar


Een transparante en eerlijke prijs voor geleverde diensten

Interview met Gerrie Veraart van Intratuin Halsteren:

Betrouwbare samenwerking met Tel-it

Intratuin Halsteren is een plek waar klantbeleving centraal staat. “We profileren ons echt als een dagje uit,” vertelt Gerrie Veraart, verantwoordelijk voor marketing en uitstraling. “Onze klanten komen uit een grote regio, tot wel 40 kilometer ver, en zelfs uit België. Vooral in het voorjaar en de zomer trekken we veel bezoekers, maar ook van begin oktober tot eind december bieden we een unieke beleving met onze Kerstshow. Dat is voor ons een heel belangrijke periode.”

Tijdens deze periode organiseert Intratuin Halsteren extra evenementen zoals lichtshows, geluidsspectacles en sfeervolle decoraties die buiten al beginnen. “We reflecteren ons wel eens richting de Efteling,” legt Gerrie uit. “Hoe zij shows neerzetten, de uitstraling. Hoe bind je klanten en geef je ze een complete beleving? Dat proberen wij ook te doen. We hebben een uitgebreid restaurant, workshops voor kinderen, een carrousel en zelfs een treintje waar de kinderen in kunnen.”

Onze rots in de branding
Gerrie is verantwoordelijk voor de marketing en de uitstraling van Intratuin Halsteren, maar ook de technische dienst valt onder zijn verantwoordelijkheid. “De juiste mensen en externe partijen pakken het verhaal met Tel-it op. Ons hoofdkantoor kan niet altijd alles faciliteren, maar Tel-it is onze rots in de branding. Ze zorgen ervoor dat ons netwerk in de lucht blijft, waar alles op draait: de marketingafdeling, narrowcasting, camerasystemen en zelfs de klimaatbeheersing. Vooral tijdens de Kerstshows is veel computer gestuurd, wat vraagt om tijdelijke netwerken.”

Een jarenlange samenwerking
De samenwerking met Tel-it gaat inmiddels al ruim 12 jaar terug. “Aan de vooravond van diverse grote uitbreidingen zijn we in contact gekomen met Sjors, destijds nog van Van de Lindeloof ICT,” vertelt Gerrie. “Dit contact is uitgebreid en inmiddels zijn Ludo en Sjors samen verder gegaan als Tel-it en hebben ze hun disciplines verbreed.”

Van telefonie naar complete ICT-oplossingen
Tel-it begon met het verzorgen van nieuwsbrieven voor Intratuin Halsteren en later groeide dit uit tot een bredere samenwerking op het gebied van ICT en Telecom. “Tel-it verzorgt voor ons het interne computernetwerk en is de spil in het web van onze verschillende andere leveranciers welke op het netwerk meeliften vertelt Gerrie. “Niels, een van hun technici, is hier vaak te vinden en regelt alles, van het toewijzen van aparte IP-adressen voor onze camerasystemen tot het aansturen van het klimaat, de lampen en de muziek. Ons netwerk is ontzettend belangrijk voor ons.”

Snelle en accurate service
Gerrie prijst de samenwerking met Tel-it om hun snelle en accurate service. “Een goed voorbeeld was twee jaar geleden, in november, toen er brand uitbrak in onze serverruimte. De noodstroomvoorziening veroorzaakte kortsluiting en alles wat computergestuurd is, zoals pinapparaten, kassa’s en computers, viel uit. Eén telefoontje naar Tel-it en ze stonden meteen voor de deur. Ze weten dat onze prioriteit is dat het bedrijf moet blijven draaien, met de consument voorop. Zaken zoals een uitgevallen camera of box hebben lagere prioriteit, maar op prioriteit één staat bijvoorbeeld dat de kassa’s blijven werken.”

Proactieve samenwerking
Naast de snelle respons is Tel-it ook proactief in het meedenken met Intratuin Halsteren. “Tel-it monitort veel op afstand en trekt aan de bel als er iets aan de hand is,” legt Gerrie uit. “Ik heb regelmatig contact met Tel-it en ze komen met ideeën voor slimme oplossingen. Ze helpen ons met handboeken en stappenplannen, zodat we zelf problemen kunnen oplossen of weten bij wie we moeten zijn.”

Een samenwerking die met de tijd meegroeit
In de afgelopen 12 jaar is de samenwerking alleen maar verbeterd. “Tel-it is gegroeid en hun capaciteit is meegegroeid,” zegt Gerrie. “De samenwerking was altijd goed en is nog steeds zo. Hun disciplines zijn uitgebreid en ze doen steeds meer. We zijn gewoon tevreden en voelen ons vertrouwd bij Tel-it.”

Tel-it blijft voor Intratuin Halsteren een betrouwbare partner, die zorgt voor continuïteit en ondersteuning op alle fronten, van telefonie tot complete ICT-oplossingen.

Deskundige ICT en telecom specialisten met veel ervaring

Persoonlijke benadering bij het bieden van oplossingen

Uitstekende service. Wij staan altijd voor je klaar

Een transparante en eerlijke prijs voor geleverde diensten