Persoonlijke benadering bij het bieden van oplossingen
Uitstekende service. Wij staan altijd voor je klaar
Een transparante en eerlijke prijs voor geleverde diensten
Interview van Zuilichem Zorg
Van Zuilichem Zorg is een bedrijf in Oud Gastel met nog 7 nevenvestigingen in West-Brabant. Zij verzorgen paramedische gezondheid, denk hierbij aan (gespecialiseerde) fysiotherapie, ergotherapie, huidtherapie maar ook zijn ze gespecialiseerd in revalidatietrajecten.
Naast de hoofdvestiging in Oud Gastel is een nieuwbouw weggezet, tegen het huidige pand aan. Op die manier zijn er 20 behandelkamers bijgekomen. Daar moest qua ICT natuurlijk ook wel het één en ander voor gebeuren. Wat we precies hebben mogen doen voor deze klant en hoe de samenwerking verloopt, vertelt mede-eigenaresse Carry van Zuilichem in dit interview.
Zorg dichtbij de mensen brengen
Dit familiebedrijf is opgericht door de ouders van Carry in 1976. Carry vertelt: “In 2014 hebben mijn zus Marieke en ik de zaak overgenomen. Zelf ben ik al 14 jaar behandelend manueel therapeut. Met ruim 50 collega’s kunnen we alle zorg onder één dak aanbieden. Elke vestiging heeft alle disciplines in huis, zo brengen zij een compleet aanbod aan zorg dichtbij de mensen.”
Uniek is dat je ook voor poliklinische revalidatiegeneeskunde bij ze terecht kunt. “Dit is bedoeld voor mensen waarbij de eerstelijnszorg geen afdoende resultaat heeft opgeleverd en/of als er sprake is van een complexe zorgvraag. Na een intakegesprek met de casemanager en revalidatiearts kijken we welke vormen van zorg er nodig zijn. Zo kan het wel eens voorkomen dat iemand met 9 therapeuten te maken krijgt. Denk hierbij aan een fysio, psycholoog, maatschappelijk medewerker, ergotherapeut, orthopedisch schoenmaker, diëtist en logopedist. Deze werken allemaal samen, dat is wel uniek dat we dat aanbieden.”
Tel-it is meegegroeid
De ouders van Carry waren voor hun tijd erg innovatief als het gaat om computers. “Vroeger werd er met papieren agenda’s gewerkt om afspraken in te plannen. Maar Van Zuilichem was de eerste praktijk in 1985 die met computer ging werken. Ze gebruikten die computers om afspraken te plannen en vanuit die afspraken alles te declareren. Dat was voor die tijd heel vooruitstrevend.”
De samenwerking met ons gaat al heel ver terug. “Ik heb nog met Sjors op basisschool in de klas gezeten. Later hielp Sjors in de praktijk met onze computers. En nog steeds regelt Tel-it alles voor ons op het gebied van internet, computers en telefonie. Tel-it is met ons meegegroeid!” vertelt Carry.
Best wat veranderd in de jaren
Natuurlijk is er op het gebied van telefonie en ICT veel veranderd de afgelopen jaren. En dat is ook bij Van Zuilichem Zorg niet anders. Carry ligt dit toe: “Vroeger belde je de praktijk en verbond het secretariaat je door. Nu met VOIP kunnen we intern veel sneller schakelen, ook naar andere locaties. Dus als iemand belt, gaat binnen kantooruren het doorschakelen veel sneller. Na kantooruren gaat de telefoon automatisch door naar alle toestellen, zodat we langer bereikbaar zijn. Als we er niet zijn, gaat hij op de voicemail, die weer in de mailbox terecht komt. Heel handig.”
Ook op het gebied van ICT gaan de ontwikkelingen snel. “We werken nu veel met Teams, waardoor we elkaar voor overleg niet persé fysiek hoeven te ontmoeten. Met zoveel vestigingen scheelt dat veel reistijd.”
Nieuwbouw
Bij nieuwbouw komt er best veel kijken. Wat je niet direct ziet, is dat er achter de muren toch behoorlijk wat aangelegd moet worden. “Boven het plafond en in de muren zit wel 5 km aan datakabel door het hele gebouw. Voor ons heeft Tel-it het alarmsysteem, het volledige netwerk en telefonie aangelegd. Daarnaast doen ze voor ons het werkplekbeheer. Ze faciliteren in hardware, internet, telefonie vast en mobiel, software en e-mail. Soms moeten er wel eens dingen op een pc gebeuren, maar veelal gaat dat op afstand, dat is geweldig, dat scheelt zoveel reistijd. Dit doen ze niet alleen op deze locatie, maar voor alle andere locaties.”
Samenwerking
Telefonie en ICT lijkt zo vanzelfsprekend, tot dat het niet werkt. Carry vertelt: “Dat is precies wat het punt is bij Tel-it, je wordt zo ontzorgd dat je er niet over na hoeft te denken. Je kunt ze bellen en ze staan voor je klaar. De samenwerking gaat heel soepel, ze zijn heel toegankelijk en je krijg snel antwoord. Ze staan gewoon altijd in de startblokken om te helpen. Ook buiten kantooruren, ze zijn heel flexibel.”
Net als voor een ICT partij is ook voor henzelf bereikbaarheid heel belangrijk “We zijn zo afhankelijk geworden van de computer, ik wil geen paniek voelen als het niet werkt. Zelfs onze telefoon is afhankelijk van het internet en met honderden telefoontjes per dag mag dat niet mis gaan. En zo zorgt Tel-it ervoor dat wij goed bereikbaar zijn voor onze klanten én zorgen ze ervoor dat zij altijd zelf bereikbaar zijn. Via de telefoon én via hun pc’s.”
Deskundige ICT en telecom specialisten met veel ervaring
Persoonlijke benadering bij het bieden van oplossingen
Uitstekende service. Wij staan altijd voor je klaar
Een transparante en eerlijke prijs voor geleverde diensten