Persoonlijke benadering bij het bieden van oplossingen
Uitstekende service. Wij staan altijd voor je klaar
Een transparante en eerlijke prijs voor geleverde diensten
Interview Antje, Administratief medewerker binnendienst
Antje is sinds het begin van Tel-it al een vast gezicht binnen het bedrijf. Als administratief medewerker is ze verantwoordelijk voor alle administratie van A tot Z. In dit interview leren we Antje wat beter kennen!
Het eerste aanspreekpunt
Samen met haar collega Manuela, ook een medewerker administratie binnendienst, zorgt Antje ervoor dat klanten goed ontvangen worden. Zowel aan de telefoon als op kantoor bij de receptie. Beiden zorgen ze voor een soepele communicatie tussen klanten en bijvoorbeeld de interne helpdesk.
Antje vertelt: “Ik werk nog steeds op dezelfde functie als waar ik destijds voor solliciteerde, echter is er in de tussentijd wel een hoop veranderd. Toen ik hier begon waren we nog maar met een paar mensen. Als een bedrijf groeit, groeit de administratie ook mee. Manuela en ik doen in principe dezelfde taken maar ik focus mijzelf meer op de administratie en Manuela op de binnendienst. Mijn taken variëren van het maken van inkoopfacturen tot verkoopfacturen, btw-aangiftes doen en de abonnementen van klanten regelen. Eigenlijk gewoon alles van inkoop tot verkoop plus alles wat daartussenin zit!”
Een vertrouwd gezicht
Antje werkt sinds 2017 bij Tel-it, waardoor de meeste klanten haar ondertussen wel kennen. Ze vindt het leuk om contact met de klanten te hebben. Na deze jaren ervaring is er inmiddels ook voldoende kennis over de verschillende producten. Ze vertelt: “Manuela en ik weten heel veel dingen over telefonie en mobiele toestellen. Met deze kennis kunnen we daardoor ook vragen van klanten beantwoorden. Bij de ingewikkelde vragen schakelen we ze door naar Christian, die heeft nóg meer kennis!”
Meegegroeid met het bedrijf
Antje heeft het bedrijf enorm zien groeien, in positieve zin. We vroegen haar wat ze zo leuk vindt.
“Ten eerste hebben we gewoon een heel leuk team, ik ga elke dag met plezier met mijn werk! De dynamiek binnen het bedrijf vind ik fijn, het is lekker druk en ik houd ervan om lekker bezig te zijn. Door de afwisseling in mijn werk is geen dag hetzelfde. Zo heb ik geen vaste dagindeling, dat is bijna onmogelijk. Ik start elke ochtend met het doorlopen van de mailbox. Maar dat is ook afhankelijk hoe druk het is met support aan de telefoon. De ene ochtend kun je lekker doorwerken in de administratie en de andere ochtend heb je veel klanten aan de telefoon of aan de balie.”
Intussen is er veel veranderd binnen Tel-it en dat vindt ze heel leuk. “Het team is enorm gegroeid, dat is voor mij de grootste verandering geweest! Ik heb zo veel collega’s erbij gekregen en dat vind ik superleuk. Soms is het wel wat lastiger schakelen omdat de lijntjes nu niet zo kort meer zijn als vroeger. Als je in een klein team zit, is dat toch anders.”
Prettige werksfeer
Ons team doet veel dingen samen bij Tel-it. “We ondernemen best wat dingen met elkaar, zoals een jaarlijkse Sinterkerst avond waar we eten met elkaar en een surprise maken. Ook plannen we af en toe een uitje!”
Elke middag zorgt Antje voor een stevige lunch; ze dekt de tafel zodat we met het hele team kunnen eten. De koelkast is bij Tel-it altijd goed gevuld. “Dat is veel leuker dan dat iedereen apart gaat eten. De sfeer in het team is goed!”
Wanneer Antje niet aan het werk is, gaat ze in haar vrije tijd graag met de hond wandelen in het bos, met haar kinderen op pad of ze kijkt lekker een serie. Thuis en hier op kantoor echt een spin in ’t web!

Deskundige ICT en telecom specialisten met veel ervaring
Persoonlijke benadering bij het bieden van oplossingen
Uitstekende service. Wij staan altijd voor je klaar
Een transparante en eerlijke prijs voor geleverde diensten