Skip to main content

KPN telefooncentrale beheer

Ben je op zoek naar KPN telefooncentrale beheer? Dan kunnen wij, van Tel-it, jou zeker verder helpen! Wij bieden diverse platformen aan om voor elke wens een juiste oplossing te vinden. Telfort, KPN, YES Telecom en Tele2; elke aanbieder heeft zijn eigen voordelen. Doordat een telefooncentrale niet meer op locatie staat is de investering beperkt, de bereikbaarheid gegarandeerd en het gebruiksgemak verhoogd. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kun je altijd contact met ons op nemen.

KPN stopt met ISDN – Tel-it

KPN heeft inmiddels officieel aangegeven dat zij stoppen met enkelvoudige en meervoudige ISDN 1/2 en meervoudige PSTN op 1 september 2019. Klanten van KPN die nu nog gebruik maken van ISDN moeten een alternatief vinden. De meeste klanten kunnen het beste overstappen op het alternatief: VoIP telefonie.

In de volksmond wordt VoIP ook wel internettelefonie, bellen via internet, VoIP bellen of internetbellen genoemd. Deze uitdrukkingen zeggen eigenlijk precies wat VoIP is: een telefoongesprek via internet.

Voordelen van VoIP – KPN telefooncentrale beheer

VoIP brengt diverse voordelen met zich mee. Onderstaand worden de drie belangrijkste voordelen van bellen via het internet toegelicht.

  • Kostenbesparing:
    ISDN is een dure dienst en de overstapt naar VoIP zal in vele gevallen een aanzienlijke kostenbesparing opleveren.
  • Wachtrij functie:
    Door middel van VoIP kun je een wachtrij functie instellen. Hierdoor ben je nooit meer in gesprek. De beller krijgt een muziekje en een plaats- of tijdmelding. Zodra de lijn vrij is, wordt de beller automatisch door verbonden naar een beschikbaar toestel.
  • De juiste contact persoon direct aan de lijn:
    Met een VoIP telefooncentrale is het mogelijk om een keuzemenu in te stellen waarmee de beller zelf naar de juiste persoon wordt geleid.
  • Flexibiliteit: Werk waar en wanneer je wil. Met onze oplossingen kun je vanuit huis, onderweg of op kantoor dezelfde functies en diensten gebruiken.

Meer informatie

Neem geen genoegen met minder. Optimaliseer jouw bedrijfscommunicatie met KPN Telefooncentrale Beheer via Tel-It. Wil je meer informatie over KPN telefooncentrale beheer? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder en beantwoorden al jouw vragen.

Meer weten?

Let’s go.

We vertellen je graag alles over de mogelijkheden en onze werkwijze. Bel naar 0165-745434, mail naar info@telit.nl of gebruik het formulier om direct meer informatie aan te vragen. Je ontvang dan binnen 1 werkdag een reactie.

Contactwijze

Deskundige ICT en telecom specialisten met veel ervaring

Persoonlijke benadering bij het bieden van oplossingen

Uitstekende service. Wij staan altijd voor je klaar

Een transparante en eerlijke prijs voor geleverde diensten